Fot. Gabriel Matula via Unsplash

Wiele kobiet nie ma problemów z utrzymaniem wagi, a potem nagle – niczym dotknięte przez złą czarownicę – zaczynają tyć. Powodów tego może być mnóstwo, a jednym z nich być może jest stresująca praca, o czym świadczą badania przeprowadzone przez zespół szwedzkich naukowców pod kierunkiem dr Sofii Klingberg z uniwersytetu w Göteborgu.

Fot. Pixabay

94 proc. Polaków lubi rozmawiać ze swoimi współpracownikami w miejscu pracy – tak wynika z sondażu przeprowadzonego przez agencję pracy HR Global Group. Różnią nas jednak tematy podejmowanych dyskusji, ponieważ rzeczy, o których rozmawiają kobiety, są zupełnie odmienne od tematów, które zajmują mężczyzn.

Fot. Kinga Cichewicz/Unsplash

11 mln Polaków cierpi z powodu permanentnego zmęczenia. Przekłada się ono zarówno na jakość życia prywatnego, jak i na obniżoną efektywność w pracy. Jak sobie radzić z tą nową cywilizacyjną dolegliwością?

Fot. Pixabay

Asertywność, pewność siebie i zdolność do rywalizacji – te cechy najczęściej przypisywane są osobom postrzeganym jako przedsiębiorcze. Czy jednak charakter jest najważniejszy w zarządzaniu swoim biznesem? A może równie ważna jest osobowość, płeć i społeczne otoczenie? Co naprawdę sprawia, że ktoś jest lub staje się przedsiębiorcą?

Fot. Pixabay.com

Nosiłam się z tym tekstem bardzo długo. Za długo. A kiedy wreszcie zaczęłam go pisać, poczułam dumę – oto wzięłam się w garść, zebrałam notatki i zaczęłam pracować tak, jak lubię. Co w takim razie sprawiło, że tekst o prokrastynacji piszę lekko licząc pół roku po tym, jak po raz pierwszy wspomniałam o nim Urszuli? Otóż mam niezdrową skłonność do pracy pod presją deadline’u.

Fot. Forest Design Anna Kucharska

Pełne magii obrazy powstające w Forest Design – pracowni Anny Kucharskiej – są najlepszym dowodem na to, że mariaż talentu, pasji i wiary we własne możliwości nieuchronnie prowadzi do zawodowego sukcesu. Za każdym razem, gdy Anna rusza do lasu, przypomina sobie drogę, jaką dotarła do własnej firmy i artystycznej kariery. Drogę, która od zawsze wiodła między drzewami i na której wciąż może ją spotkać wiele dobrego...

Fot. PIxabay.com

Tytułowe określenie dla wielu osób jest synonimem życia w rytmie slow. Praca, która nie wkracza zanadto w sferę prywatną, to coś, czego nam brakuje, o czym marzymy i czego czasem zazdrościmy. Czym jest owo work-life balance i czy rzeczywiście nam do niego daleko?

Masz nawał pracy, szef zarzuca cię nowymi projektami, spotkanie goni spotkanie, a ty z wolna zaczynasz zapominać jak się nazywasz. Taka codzienność jest bolączką większości pracowników, niezależnie od wielkości firmy. Zarządzanie czasem jest jednym z najczęstszych tematów zawodowych szkoleń, a mimo to jego organizacja wciąż nastręcza trudności. Tymczasem istnieją skuteczne sposoby na uporządkowanie dnia pracy. Wymagają one przyjęcia i utrzymania pewnej dyscypliny, ale w rzeczywistości są naprawdę proste.

NA DOKŁADKĘ

Kwietniowy lunchbox
Kwietniowy lunchbox
Skogluft czyli norweski sekret pięknego i naturalnego mieszkania
Skogluft czyli norweski sekret pięknego i naturalnego mieszkania
10 festiwali teatralnych, których nie można przeoczyć
10 festiwali teatralnych, których nie można przeoczyć
Uwaga: „sowy” wcześniej umierają
Uwaga: „sowy” wcześniej umierają
Kobieto, ta praca ci szkodzi!
Kobieto, ta praca ci szkodzi!
Pierwszy lunchbox na powitanie wiosny
Pierwszy lunchbox na powitanie wiosny
Churros – słodki smak rodem z Katalonii
Churros – słodki smak rodem z Katalonii
Herbata z cytryną – szkodzi czy nie?
Herbata z cytryną – szkodzi czy nie?
previous arrow
next arrow
Slider